دپارتمان مشاوره تخصصی کار و تامین اجتماعی

دپارتمان مشاوره  تخصصی بیمه تامین اجتماعی چه مزیتی برای شرکتها ، مدیران  و اشخاص دارد:

قوانین مرتبط با مسئله بیمه و فعالیتهای شغلی  دارای مفاهیم پیچیده و تخصصی است .

وداشتن دانش ، آگاهی و برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای کسب و کار موجب جلوگیری از آسیب های احتمالی و رعایت حقوق کارجو و کارفرما خواهد شد .

و از طرفی کارفرما با رعایت وظایف خود در قبال کارکنان و سازمان تامین اجتماعی با استراتژی شفافی در مسیر رشد قدم خواهد گذاشت .

از طرفی امروزه با توجه به تغییر برخی قوانین موجود در سازمان تامین اجتماعی و اداره کار ، بسیاری از کارفرمایان و کارگران فرصت نمی کنند ،  به‌صورت کامل و تخصصی مطالب را پیگیری و در سازمان و یا شرکت خود جاری نمایند.

همچنین مطالب مندرج در این قوانین در بسیاری از بخش‌ها تخصصی است. از آنجایی که کلمات در قوانین بار حقوقی دارد . لذا درک درست معنای کلمات مندرج در قانون کار از منظر حقوقی جایگاه بسیار مهمی برای کارفرما دارند.

با دریافت مشاوره های تخصصی از کلینیک کسب و کار در بخش تامین اجتماعی و قوانین کار مدیران و شرکتها  و اشخاص با برنامه ریزی مشخص تری سازمان خود را مدیریت و از هرگونه آسیب و خسارت احتمالی در بلند مدت جلوگیری کرده  و در مقابل با استفاده از مزایای که سازمان تامین اجتماعی نیز برای حمایت ازکارفرما تعیین کرده می تواند بهره مند  شوند.

خدمات مشاوره بیمه و قانون کار:

با عضویت در کلینیک کسب و کار تمامی خدمات در خصوص سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار به مشاوران ما سپرده خواهد شد و طبق وظایف مشخص شده مشاوران ما در این زمینه همراه کسب و کارتان خواهند بود .

در بسیار مواقع  یک مشاوره صحیح و به موقع در خصوص تامین اجتماعی به صورت آنلاین یا تلفنی و حضوری، موجب جلوگیری از بروز بسیاری مشکلات قضایی میان کارفرمایان و کارگران می شود.

امروزه هر یک از طرفین فعال در بنگاه‌های اقتصادی باید به حقوق و تکالیف خود کاملاً آشنا باشند. به این ترتیب هر دو طرف قادر خواهند بود تا نقش خود را در قبال دیگران در محیط کسب و کار طبق قوانین موجود به درستی ایفا نمایند.

در کلینیک کسب و کار برای دریافت مشاوره تامین اجتماعی و مشاوره قانون کار، بدون شک همکاران ما با  سال‌ها تجربه در مراجع قانونی مرتبط با بیمه و مسائل حقوق و دستمزد فعالیت کرده و همراه شما خواهند بود.

این افراد به سبب دانش تخصصی و تجربه بالا، با تمام جوانب قانون آشنایی کامل دارند. البته تخصص هر یک از این افراد در موضوعات خاصی متمرکز است؛ لذا برای بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار باید پس از تعیین موضوع تخصصی، ما مشاورین با سطوح مختلف را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

دریافت خدمات مشاوره چه اهمیتی دارد:

با مراجعه به محاکم قضایی و مرور پرونده‌های بی‌شماری که در زمینه روابط میان کارفرمایان و کارگران در صف رسیدگی قرار دارد، می‌توان به این نکته مهم پی برد که کسب‌و‌کارها بیش از هر چیزی به آگاهی و دانش لازم جهت حضور مشاوران با تجربه  و متخصص در حوزه قانون کار و بیمه در کسب و کار خود مانند سایر بخش ها نیازمند هستند.

چرا که بسیاری از پرونده‌هایی که امروز به مشکلات پیچیده‌ای و پر از هزینه برای کسب‌و‌کارها تبدیل شده‌اند، در گذشته با یک مشاوره به موقع با یک متخصص بیمه تامین اجتماعی و قانون کار به‌راحتی قابل حل بودند.

وارد شدن به چرخه محاکمه قضایی در خصوص پرونده‌های کسب‌و‌کار، می‌تواند تمام شئون فعالیت یک مجموعه را تحت‌الشعاع قرار داده و حتی موجب آسیب به وجهه برند و شخص مدیر یک کسب و کار گردد.

کارگران و کارفرمایان می‌توانند با بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار، مانع از بروز بسیاری از دعاوی و شکایت‌های قضایی شوند.

بدون شک حل مسائل بین کارفرمایان و کارگران بدون نیاز به صرف زمان بسیار در مراجع قضایی، برای هر دو طرف رضایت‌بخش خواهد بود.

وظایف مشاور بیمه و قانون کار چیست :

مشاور بیمه و قانون کار، با توجه به دانش تخصصی و تجربه کاری که در زمینه مسائل حقوقی کسب‌وکارها دارد، از تمام مفاد قانونی در زمینه بیمه، قانون کار، قرارداد کار و ... مطلع است. اولین و مهم‌ترین وظیفه مشاور بیمه و قانون کار شنیدن دقیق خواسته فرد مراجعه‌کننده و سپس ارایه یک راهکار تخصصی و همراهی مدیر کسب و کار تا اتمام فرایند است.

در مرحله بعد با شناخت و آگاهی کامل از موضوع مشاوره بیمه و قانون کار، باید اطلاعات و راه‌های رسیدگی به چالش را مطابق با قانون به فرد مراجعه‌کننده ارائه کند. پس از آن درصورتی‌که مراجعه‌کننده نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشد یا بخواهد پرونده توسط فرد مشاور رسیدگی شود، این امکان وجود دارد که ادامه کار رسیدگی به موضوع مورد مناقشه میان کارفرمایان و کارگران توسط مشاور پیگیری  و به نتیجه ختم شود.

تنظیم لوایح دفاعی و قانونی برای ارائه به مراجع ذی‌صلاح، نظارت و حسابرسی در زمینه ارائه لیست بیمه تامین اجتماعی توسط کارفرمایان، ارائه مشاوره قرارداد کار و تنظیم قرارداد در صورت نیاز و ... به‌عنوان برخی از اقداماتی به شمار می‌رود که مشاوران حوزه بیمه و قانون کار انجام می‌دهند.

انواع خدمات دپارتمان بیمه تامین اجتماعی و قوانین کار در کلینیک کسب و کار:

کلینیک کسب و کار  با  داشتن همکاران و مشاوران با تجربه از  متخصص در زمینه  بیمه تامین اجتماعی  و قانونین کار، انواع خدمات مشاوره را به مدیران ، اشخاص ، کارفرمایان و کارگران  ارائه می‌نماید.

اولین اقدام در این خدمات درخواست نوع مشاوره یا موضوع توسط متقاضی از طریق تکمیل فرم درخواست مشاوره به صورت آنلاین یا تماس تلفنی با تلفن ۰۲۱۴۳۶۱۱ است .

مشاوره های دپارتمان کلینیک کسب و کار شامل مشاوره ساعتی ، ماهیانه ، سالیانه و حتی همراهی برای چندین سال است که با دریافت کارت عضویت در کلینیک کسب و کار این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

مدلهای مختلف مشاوره در کلینیک کسب و کار :

  • مشاوره تلفنی از طریق تلفنی پنج رقمی ۰۲۱۴۳۶۱۱:

در بسیاری از مواقع با یک تماس تلفنی چند دقیقه‌ای، مشکلات مرتبط با مسائل حقوقی کارفرمایان یا کارگران به طور کامل برطرف می‌شود. مشاوره تلفنی بیمه علاوه بر آن که هزینه کمتری را برای مشاوره گیرنده به همراه دارد، موجب صرفه جویی در وقت می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از دعاوی حقوقی مرتبط با کسب‌وکارها را نمی‌توان با مشاوره تلفنی حل و فصل کرد.

  • مشاوره بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین :

گاهی اوقات نیز یک سؤال و ابهام جزئی در روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با قانون کار برای افراد ایجاد می‌شود. در این‌گونه مواقع این امکان وجود دارد که به‌صورت مشاوره رایگان در یک فرم پرسش و پاسخ، سؤال مطرح شود و در ادامه توسط مشاوره متخصص به آن پاسخ داده شود. این روش تنها برای پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات معمولی و رایج مشاوره بیمه و قانون کار مناسب است. بسیاری از مسائل و پرونده‌ها را نمی‌توان از این طریق پیش برد.

با عضویت در کلینیک کسب و کار تمامی دغدغه های قوانین کار و سازمان تامین اجتماعی را برطرف کرده و زمان و انرژی مدیران خود را به توسعه و افزایش درآمد شرکت و خود اختصاص دهید.

1-مشاوره تقسیط بدهکاری شرکتها ودریافت حمایت های موجود از سازمان تامین اجتماعی برای کسب و کارها

۲-مشاوره بیمه بیکاری تامین اجتماعی

۳-مشاوره دریافت مفاصا حساب
۴-مشاوره بیمه تامین اجتماعی 
۵-مشاوره دیه و حوادث محیط کار
۶-مشاوره بیمه بازنشستگی
۷-مشاوره شکایت از کارفرما و کارگر
۸-مشاوره انواع قرارداد کار و مالیات بر حقوق
۹-مشاوره جذب نیروی کارآموز از اداره تعاون و کار با حمایت بیمه 
۱۰-انجام بیمه تامین اجتماعی شرکتها و اشخاص صفر تا صد  و راه اندازی سیستم بیمه برای شرکتها 

نحوه دریافت خدمات از کلینیک کسب و کار:

عضویت در کلینیک کسب و کار 

  • تلفن پنج رقمی کلینیک کسب و کار : ۰۲۱۴۳۶۱۱
  • تکمیل فرم (همکاران ما پس از تکمیل فرم با شما برای انجام فرایند عضویت تماس خواهند گرفت )